Pàgines del CEIP Miquel Duran i Saurina

dissabte, 24 d’octubre del 2015

DIA DE LES VERGES.

Ahir vàrem celebrar la festa de les Verges, i per això hem complit amb les més arrelades tradicions d'aquesta festa: els bunyols, les tunes, la llegenda de Sta Úrsula... Ens ha deixat un record dolcíssim!!! Per recordar-lo, vos deix unes fotos i unes tonades per llegir.



1.-Si me dónes lo que vull           2.-Bon vespre, portal ditxós!
jo et donaré lo que vols:          Que mos voleu donar entrada?
tu vols un paner de figues,              Que som una tracalada
jo vull un plat de bunyols.                que venim a cantar-vos.


          3.-Sa lluna encara no és posta,
        Si alç es cap la veuré.
           Jo cant enmig des carrer
            bona amor davant ca vostra.

4.-Anit passades les onze             5.-Aquesta ja és sa darrera
vaig passar pel teu carrer;                 Que cantaré per aquí,
si m'haguessis volgut bé                   i es que em vulgui sentir
no hauries estada sorda.                m'haurà de córrer darrera.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

INFORMACIÓ RENOVACIÓ DE MATRICULA

Bon dia famílies! Com sabeu, per aquest temps us solem passar la documentació necessària per fer la renovació de matrícula dels vostres...