Pàgines del CEIP Miquel Duran i Saurina

dilluns, 1 de juny del 2020

DILLUNS 1 DE JUNY

BON DIA NINS I NINES, COM ESTAU? COM HA ANAT AQUEST CAP DE SETMANA? esper que hagueu disfrutat molt i que hagueu pogut nedar tant a la platja com a la piscina. M'encantaria que em conteu que heu fet.

Per començar la setmana, vos pos un vídeo de sa meva cançó preferida cantada per una nineta amb el seu pare. Esper que vos agradi.




Vos heu adonat que avui començam un mes nou? Això vol dir que tenim dita del mes.

AL JUNY, LA PLUJA ÉS LLUNY. 

Idòavui teniu feina de CATALÀ i de NATURALS. Què hem de fer?

De CATALÀ tenim dues feinetes molt curtetes.

PRIMERA FEINETA: 

1. Posam la data llarga
2. Escrivim el títol: LA DITA DEL MES
3. Escrivim la dita del mes de junt sense faltes i amb bona lletra.
4. Feis un dibuix d'aquesta dita on es vegi el més important del mes de juny per a vosaltres també.


SEGONA FEINETA:

Ara fa molt que no escrivim paraules dolces, i jo no sé si vosaltres les enyorau però jo les enyor moltíssim, així que la segona feineta serà escriure-me una PARAULA DOLÇA.
Com ho farem?
1. Agafam un full, pot seruna foto, un paper de colors... i escrivim una paraula dolça, intentant no fer faltes i amb bona lletra.
2. Decoram la paraula dolça o bé feim un dibuix.

Aquí teniu un missatge meu per a tots vosaltres on vos vull escriure algo molt dolç.
VOS ENYOR MOLT. Enyor arribar cada dematí a l'escola i rebre moltes aferrades. També enyor que me regaleu molts de dibuixos i enyor veure ses vostres caretes i veure com reis ja que veure-vos amb felicitat és el que em fa feliç a a jo.
Esper poder tornar a fer tot això ben aviat.


Per altre banda tenim feina de NATURALS. Avui ens toca fer les CARACTERÍSTIQUES DE LES HERBES. Ho farem com l'altre dia:
1. Posam el títol: LES CARACTERÍSTIQUES  DE LES HERBES.
2. Copiam el següent text:

Les herbes són més petites que els arbres. Tenen arrels, tija flexible (se poden doblegar), fulles i flors. Són de color verd però tenen flors de molts de colors. Les roselles, el blat i les margalides són herbes.

3. Escrivim el nom de 5 herbes. poden ser les que ja vàreu apuntar a la classificació.
4. Dibuixam la nostra herba preferida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

INFORMACIÓ RENOVACIÓ DE MATRICULA

Bon dia famílies! Com sabeu, per aquest temps us solem passar la documentació necessària per fer la renovació de matrícula dels vostres...