Pàgines del CEIP Miquel Duran i Saurina

divendres, 19 de juny del 2020

DIVENDRES 19 DE JUNY

No vos podeu ni imaginar sa pena que me fa escriure aquesta darrera publicació...

Però vos he de donar una molt bona notícia!!! DIA 24, A LES 10 DEL DEMATÍ podrem anar a l'escola tots junts per veure-nos. Tendrem una hora i estarem al pati on farem activitats divertides i vos donaré tot el material que teniu a classe. És totalment voluntari, només heu de venir si voleu i vos fa ganes.

Han estat moooolts els dies que han passat treballant així i des d'aquí vos vull donar ses gràcies. A tots els nins de segon B però també a totes les famílies ja que sense vosaltres no ho haguessim aconseguit.
Ha estat molt molt dur per tots fer feina d'aquesta forma i no poder veure-nos però vos puc assegurar que ho heu fet molt però que molt bé tots.
No sé que passarà l'any que ve, si podré estar amb vosaltres o no però vos assegur que m'encantaria ja que vos he agafat molt però que molt de carinyo i vos estim mooolt.
Des d'aquí vull dir-vos que per jo heu estat molt especials i que sempre me tendreu devora, per qualsevol cosa. Ja sabeu com enviar-me correus, així que podeu enviar-me tots els que volgueu sempre.

Per despedir-nos, vos deix un vídeo que he intentat fer amb totes les fotos que m'heu passat.

Avui no hi ha tasca, però si me voleu escriure una carta per despedir-nos, m'encantaria. Em podeu dir les coses que vos han agradat de jo però també les que no, així m'ajudau a millorar.

VOS ESTIM MOLT ESTIMADETS MEUS.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

INFORMACIÓ RENOVACIÓ DE MATRICULA

Bon dia famílies! Com sabeu, per aquest temps us solem passar la documentació necessària per fer la renovació de matrícula dels vostres...