Pàgines del CEIP Miquel Duran i Saurina

dimarts, 7 d’abril del 2020

DIMARTS 7 D'ABRIL


Bon dia estimats. Ja estic ensumant aquestes vacances que estam a punt de començar, voltros no? Serà ben curteta aquesta setmana, ja només ens queda avui i demà!!
Per començar es dia d’avui vos volia deixar un vídeo molt curtet per demostrar-vos sa gran importància que té el fet de cooperar, de treballar tots junts per aconseguir alguna cosa. Ara mateix, tot Espanya està fent això mateix, cooperar perquè aquest bitxo no faci més mal.




Ara vos diré que hem de fer avui:

D' EDUCACIÓ FÍSICA, en Joan vos ha escrit també al blog.

Per altra banda vos anim a que mireu el blog de BIBLIOTECA, hem posat una cosa que crec que vos agradarà.

De MATEMÀTIQUES, farem problemes. Heu de pensar, abans de fer-los si hem de sumar o restar, que és molt important.
Com sempre, posam la data llarga a adalt i si voleu copiar els problemes perfecte (així practicam la lectoescriptura) però si no, basta poseu l'operació al quadern. Pensau a posar sempre la resposta ben escrita.
Un truco que sempre m'ha anat molt bé a jo és fer un dibuixet del problema, molt simple, però així m'ajuda a veure que em demanen.

PROBLEMES:

1.
Ens n'anam d'excursió a Lluc i som 26 alumnes de segon A, 26 alumnes de segon B i tres mestres, na Cate, na Petra i en Joan. Quantes persones hi anam?

2.
Ahir vaig fer 58 crespells i en vàrem menjar 42. Quants crespells ens queden?

3.
En Julià està repartint fruita i ha donat 34 pomes a primer, 43 pomes a segon i 5 pomes als mesptres. Quantes pomes ha donat en total?

4.
Avui faré 24 robiols i en regalaré 12  a la meva família. Quants me´n quedaran?

5.
Per Pasqua faré panades. En faré 12 de carn i pèsols, en faré 16 de carn i 11 de sípia amb ceba. Quantes panades hauré fet en total?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

INFORMACIÓ RENOVACIÓ DE MATRICULA

Bon dia famílies! Com sabeu, per aquest temps us solem passar la documentació necessària per fer la renovació de matrícula dels vostres...