Pàgines del CEIP Miquel Duran i Saurina

dijous, 23 d’abril del 2020

SANT JORDI

Bon dia estimadets meus, com estau?
Avui és un dia molt però que molt especial. Avui és SANT JORDI.
Des de l'escola hem pensat que avui heu de gaudir molt de les activitats que hem preparat nosaltres i des de l'ajuntament.


  • A les 11, a la pàgina de youtube de l'ajuntament d'Inca posaran el taller que us vaig comentar ahir i fan un contacontes molt divertit. Dita activitat consistirà amb un video-taller en viu i actuació teatral (a càrrec de Teatrix), que s'emetrà des del canal de youtube de l'àrea de cultura: 
  • https://www.youtube.com/watch?v=wOvhvwn3ojc
  • Teniu una cartellera de contes moooolt divertits contats per algunes de les mestres de l'escola, vos recoman que els mireu tots, ho passareu molt molt bé. 
Finalment, una feineta que si que m'agradaria que fessiu és enviar-me per email una foto de vosaltres amb el vostre conte - llibre preferit i per quin motiu us agrada. 
També, m'agradaria que m'envieu quina és la paraula de toooootes les que existeixen del català que més vos agrada i per quin motiu. 

Jo començaré: 
El conte que més m'agrada és el de RESPIRA. Per quin motiu? un dels motius és que m'ho va regalar una amiga molt especial per n'Arnau, el meu fill i l'altre motiu, és perque és molt interessant ja que ens ensenya moltes formes de respirar per relaxar-nos. 



La paraula que més m'agrada és T'ESTIM ja que per jo és una paraula que té molt de sentit quan la dius però encara més quan algú te la diu a tu. 

I ara, per acabar, vos vull deixar la manualitat que hem fet n'Arnau i jo per avui:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

INFORMACIÓ RENOVACIÓ DE MATRICULA

Bon dia famílies! Com sabeu, per aquest temps us solem passar la documentació necessària per fer la renovació de matrícula dels vostres...