Pàgines del CEIP Miquel Duran i Saurina

diumenge, 15 de març del 2020

INSTRUCCIONS


Bon dia pares i mares de segon B.
Primer de tot m’agradaria donar-vos un missatge de total tranquil·litat per poder passar aquests 15 dies de la millor forma possible.
En segon, també vull fer-vos arribar la meva total disposició cap a vosaltres per a qualsevol dubte que pogueu tenir. A la pipella del blog de l’escola podeu veure el meu correu, però aquí vos ho torn a deixar: catecoll@ceipmiquelduranisaurina.com

Com ho farem aquests dies?
Els nins haurien de seguir la rutina que fan diàriament per venir a escola i per això, tot el que els he donat de feina és per seguir la programació que teníem establida i no perdre classes. Per tant, jo, el dematí abans de les 9, els hauré penjat tot el que han de fer aquest dia i una explicació de cada fitxeta, per si hi ha alguna cosa que no entenguin. De totes maneres, l’ajuda dels pares i mares durant aquests dies és fonamental.
Com ja vos he dit, el meu correu està totalment a la vostra disposició per si teniu algun dubte de les feinetes o voleu que corregeixi el que ja han fet.

Em poso a la vostra disposició. Moltes gràcies per tot i ànims.
Caterina Coll.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

INFORMACIÓ RENOVACIÓ DE MATRICULA

Bon dia famílies! Com sabeu, per aquest temps us solem passar la documentació necessària per fer la renovació de matrícula dels vostres...